vineri, 24 martie 2017

Fox Duralite


   Acesta este Fox Duralite si este primul meu scaun de pescuit cu adevarat, dupa 10 ani de pescuit la crap. Vreti sa stiti cate glume am incasat din cauza scaunelor mele de picnic cu care veneam la pescuit? Dar nu-mi pasa, singurul lucru care ma interesa era acela ca erau usor de transportat si ocupau spatiu putin in masina. Asta pana cand am descoperit scaunul Fox Duralite.

   Astfel, mi-am spus ca este timpul sa-mi iau un scaun serios pentru pescuit. In primul rand este foarte usor, cantareste numai 3,2 kg, ceea ce inseamna ca nu te mai rogi de vecinul de stand sa vina pe la tine sa stati la povesti, ci poti merge tu la el apucand scaunul cu un deget. 

   Constructia sa este din aliaj de magneziu, are brate de sprijin pentru confort sporit, iar picioarele sunt complet reglabile. Materialul este unul ca o plasa cu ochiuri 3D.

   Daca va puneti problema rezistentei in timp a acestui material, va spun ca am un scaun din acelasi material la birou si este foarte rezistent. Singurul inconvenient, din punctul acesta de vedere, este daca mancati ceva, biscuiti de exemplu si cad firimituri acolo. Le veti scoate foarte greu. Altfel, inca o data, materialul este unul foarte rezistent. 


   Cat despre confort, n-as putea spune ca este cel mai confortabil din lume. Spatele nu se poate regla. Eu am 180 inaltime si 76 kg (acest scaun poate suporta pana la 180 kg) si sunt ok in acest scaun, imi place si consider ca am facut o alegere buna cu el.

   Daca doriti confort maxim, puteti lua in considerare scaunele Fox R2 sau Fox R3, doar ca acestea sunt mai grele si mai voluminoase la transport. 

   In concluzie, consider scaunul Fox Duralite compromisul perfect intre confort, pret, greutate si gabarit la transport. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu