miercuri, 29 iunie 2016

Torpila de Tancebesti

   Furtuna, cod galben, apoi ploaie torentiala. Ma chinuiam, in mocirla lacului Sarulesti, sa-i scot carligul din gura unui ten. Ii penetrase gura atat de bine incat mi-a luat ceva vreme pana i l-am scos. Cand l-am eliberat, m-a stropit. Oricum eram ud din cap pana in picioare de la ploaie. Urlam de frustrare. Probabil era al 100-lea ten in acea partida. De atunci, urasc tenii si fac tot ce tine de mine sa-i evit in partidele de pescuit la crap.




   Si totusi, Tancabestiul are o colectie superba de teni peste 20 kg. Adevarate torpile. Asa ca m-am gandit sa-mi imbogatesc arhiva de capturi cu un tub ce n-are loc in fotografie. Pe 36 grade Celsius, parea cea mai buna alegere, asa ca am amestecat intr-o galeata mixul de seminte CPK Force si boiliesurile birdfood CPK Sweetcorn. Am gasit un loc undeva la 70 m de mal pe care l-am nadit consistent si am plasat montura cu trei boabe flotante de porumb artificial CPK Amur. 
   In fotografie, cel mai frumos ten al partidei.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu